vrijdag 2 december 2022

Sabrina Stultiens aan de start in Cross Cup

Sabrina Stultiens uit Meijel zal aanstaande zondag in Meijel deelnemen aan de 8e wedstrijd van de WEBU Cross Cup. De 29-jarige renster uit het Liv Racing Xstra Cycling Team is lid van de organiserende vereniging: Tour- en Wielerclub (TWC) de Vélo uit Meijel. 

Niet op de gravel- of crossfiets, maar op de mountainbike
Stultiens: "Ik zal inderdaad deelnemen omdat de interclubwedstrijd in mijn eigen woonplaats wordt georganiseerd. Lekker dichtbij! Bovendien ben ik al bijna twintig jaar lid van TWC de Vélo. Het is gewoon leuk om weer eens een cross te doen. Verder heb ik geen ambities. Ik zal de wedstrijd rijden op een geleende mountainbike. Ik heb vandaag het parcours nog even gedaan op mijn gravelbike, maar met die fiets had ik te weinig grip. Ik ben benieuwd."